Share what you do and what you’re good at.

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit, sed diam

Ut wisi enim ad minim veniam, quis nostrud exerci tation

Euismod tincidunt ut laoreet dolore magna aliquam erat volutpat

Duis autem vel eum iriure dolor in hendrerit in

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit, aliqueti

a

Palvelut

Personal Power on ohjelma, jonka avulla yrityksessä ylläpidetään jatkuvuutta, kehittymistä ja hyvinvointia
.

Tiimityöskentely ja tuotteistus

Jokaisen täytyy tietää, mitä häneltä odotetaan, ja mikä on päätehtävä yrityksessä. Hyvän myynnin pohjana on oltava selkeä tuotteistus. Asiakkaan on ymmärrettävä helposti, mitä lisäarvoa heille tarjoat, ja mitä se maksaa.

Mallinna myyntisi

Huippuunsa viritetty myyntiprosessi kasvattaa myynnin tuloksellisuutta. Kun myynnin vahvuudet ja pullonkaulat tehdään näkyväksi, voidaan resursseja ohjata
oikeisiin, tavoitteiden mukaisiin kohteisiin. Myynnillä täytyy myös olla tiedossa tuotannon kapasiteetti ja tuotannolla täytyy olla näkyvissä myynnin pipeline.

Mittaaminen ja seuranta

Yrityksen toiminnan systemaattinen, kokonaisvaltainen ja jatkuva arviointi on ainoa tie menestykseen. Myynnin mittaaminen ja myös asiakkaiden tyytyväisyyttä. Asiakkaat ratkaisevat yrityksen kasvun ja kannattavuuden.

Personal Power – tiimi ja tuotteistus:

12 vkoa: Alk. 880€+alv/henk.

Työnjako, roolitus ja tuotteistus toimivaksi osaksi liiketoimintaa.

 

Personal Power – ohjelmassa koneisto ohjataan toimimaan parhaalla mahdollisella tavalla, jotta päästään yhteiseen tavoitteeseen samalla huomioiden yksilöiden henkilökohtaiset tarpeet ja tavoitteet.

  • Hyvä työnjako ja roolitus vähentää turhaa ja päällekkäistä työtä sekä vähentää stressiä ja lisää työn tehoa.
  • Yhteisön tavoitteiden toteutuminen on mahdollista ainoastaan yksilöiden kautta.
  • Työyhteisön hyvinvointi mittaa ryhmän toimintakykyä ja tuottavuutta.
  • Yritykset elävät, menestyvät ja kukoistavat ihmisten kautta.

 

Työyhteisön hyvinvointi mittaa ryhmän toimintakykyä ja tuottavuutta.

 

Hyvä työtyytyväisyys näkyy hymynä ihmisten kasvoilla ja sen myös asiakkaat huomaavat –tutkitusti positiivisuus tarttuu ja iloiselta myyjältä ostetaan useammin!

 

Tuotteistus toimivaksi osaksi liiketoimintaa.

  • Hyvän myynnin pohjana on oltava selkeä tuotteistus.
  • Asiakkaan on ymmärrettävä helposti, mitä lisäarvoa heille tarjoat, ja mitä se maksaa  

 

Toteutus:

Kahdentoista viikon ohjelmassa lähdetään työstämään yrityksen, tiimin ja jokaisen työntekijän henkilökohtaisia tavoitteita. Johdon kanssa määritellään yrityksen tavoitteet, joiden pitää olla selkeitä, yhteisesti hyväksyttyjä, realistisia ja ennen kaikkea mitattavissa olevia.

 

Ohjelma koostuu starttipäivästä, viidestä tapaamisesta johtajan kanssa sekä kolmesta henkilökohtaisesta tapaamisesta jokaisen tiimin jäsenen kanssa. Ohjelma päättyy kick-off-päivään, jossa jokainen jäsen esittelee uuden toimintamallinsa. Prosessi aloitetaan ilmaisella kartoituskäynnillä, missä käydään läpi yrityksen tarpeet ja tavoitteet.

Myyntiaktiivisuus ja seuranta – mallinna myyntisi

10 vkoa: Alk. 780€+alv/henk.

Mallinnettu myyntiprosessi on tärkeä edellytys yrityksen kannattavalle kasvulle. Myynnillä täytyy myös olla tiedossa tuotannon kapasiteetti ja tuotannolla täytyy olla näkyvissä myynnin pipeline. Huippuunsa viritetty myyntiprosessi kasvattaa myynnin tuloksellisuutta. Kun myynnin vahvuudet ja pullonkaulat tehdään näkyväksi, voidaan resursseja ohjata oikeisiin, tavoitteiden mukaisiin kohteisiin. Edellytys on että kaikki myyntiprosessin vaiheet ovat koko organisaation hallussa: 

  • aktiivinen kontaktointi ja onnistunut ensivaikutelma
  • asiakastarpeen kartoitus
  • ratkaisun tuottaminen
  • ostopäätöksen tukeminen
  • lisämyynti ja jälkimarkkinointi

 

Toteutus:

Kymmenen viikon ohjelmassa lähdetään työstämään yrityksen, tiimin ja jokaisen työntekijän henkilökohtaisia myyntitavoitteita. Johdon kanssa määritellään yrityksen myyntitavoitteet, joiden pitää olla selkeitä, yhteisesti hyväksyttyjä, realistisia ja ennen kaikkea mitattavissa olevia.

 

Myynti on edelleen matematiikkaa – miten mitataan ja seurataan tuloksia, se on liiketoiminnan johtamista.

 

Ohjelma koostuu starttipäivästä missä luodaan yhteiset tavoitteet sekä neljästä henkilökohtaisesta tapaamisesta jokaisen tiimin jäsenen kanssa. Ohjelma päättyy kick-off-päivään, jossa jokainen jäsen esittelee uuden toimintamallinsa. Prosessi aloitetaan ilmaisella kartoituskäynnillä, missä käydään läpi yrityksen tarpeet ja tavoitteet.

Myyntiaktiivisuus ja seuranta – mallinna myyntisi

10 vkoa: Alk. 780€+alv/henk.

Mallinnettu myyntiprosessi on tärkeä edellytys yrityksen kannattavalle kasvulle. Myynnillä täytyy myös olla tiedossa tuotannon kapasiteetti ja tuotannolla täytyy olla näkyvissä myynnin pipeline. Huippuunsa viritetty myyntiprosessi kasvattaa myynnin tuloksellisuutta. Kun myynnin vahvuudet ja pullonkaulat tehdään näkyväksi, voidaan resursseja ohjata oikeisiin, tavoitteiden mukaisiin kohteisiin. Edellytys on että kaikki myyntiprosessin vaiheet ovat koko organisaation hallussa: 

  • aktiivinen kontaktointi ja onnistunut ensivaikutelma
  • asiakastarpeen kartoitus
  • ratkaisun tuottaminen
  • ostopäätöksen tukeminen
  • lisämyynti ja jälkimarkkinointi

 

Toteutus:

Kymmenen viikon ohjelmassa lähdetään työstämään yrityksen, tiimin ja jokaisen työntekijän henkilökohtaisia myyntitavoitteita. Johdon kanssa määritellään yrityksen myyntitavoitteet, joiden pitää olla selkeitä, yhteisesti hyväksyttyjä, realistisia ja ennen kaikkea mitattavissa olevia.

 

Myynti on edelleen matematiikkaa – miten mitataan ja seurataan tuloksia, se on liiketoiminnan johtamista.

 

Ohjelma koostuu starttipäivästä missä luodaan yhteiset tavoitteet sekä neljästä henkilökohtaisesta tapaamisesta jokaisen tiimin jäsenen kanssa. Ohjelma päättyy kick-off-päivään, jossa jokainen jäsen esittelee uuden toimintamallinsa. Prosessi aloitetaan ilmaisella kartoituskäynnillä, missä käydään läpi yrityksen tarpeet ja tavoitteet.

Mittaaminen ja seuranta

6 vkoa: Alk. 660€+alv/henk.

Asiakastyytyväisyys on tärkeä tekijä kaikessa liiketoiminnassa. Ilman tyytyväistä asiakasta ei liiketoiminnalla ole jatkuvuutta, sillä vain tyytyväinen asiakas asioi toistekin yrityksessä ja ostaa lisää sen palveluja. Asiakastyytyväisyys on myös yrityksen imagoon vaikuttava tekijä, sillä asiakas kertoo saamastaan palvelusta eteenpäin lähipiirilleen ja yhteistyökumppaneilleen.

 

Toteutus:

Kuuden viikon ohjelmassa kehitetään yrityksen, tiimin ja jokaisen työntekijän henkilökohtaisia panosta asiakastyytyväisyyteen ja työyhteisöön. Johdon kanssa määritellään yrityksen asiakastyytyväisyyden raamit ja mittarit.

 

Ohjelma koostuu starttipäivästä missä luodaan yhteiset tavoitteet ja kolmesta henkilökohtaisesta tapaamisesta jokaisen tiimin jäsenen kanssa. Ohjelma päättyy kick-off-iltapäivään, jossa jokainen jäsen esittelee uuden toimintamallinsa. Aloitetaan prosessi ilmaisella kartoituskäynnillä, missä käydään läpi yrityksen tarpeet ja tavoitteet.