Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit, sed diam
Ut wisi enim ad minim veniam, quis nostrud exerci tation
Euismod tincidunt ut laoreet dolore magna aliquam erat volutpat
Duis autem vel eum iriure dolor in hendrerit in
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit, aliqueti
Jokaisen täytyy tietää, mitä häneltä odotetaan, ja mikä on päätehtävä yrityksessä. Hyvän myynnin pohjana on oltava selkeä tuotteistus. Asiakkaan on ymmärrettävä helposti, mitä lisäarvoa heille tarjoat, ja mitä se maksaa.
Huippuunsa viritetty myyntiprosessi kasvattaa myynnin tuloksellisuutta. Kun myynnin vahvuudet ja pullonkaulat tehdään näkyväksi, voidaan resursseja ohjata oikeisiin, tavoitteiden mukaisiin kohteisiin. Myynnillä täytyy myös olla tiedossa tuotannon kapasiteetti ja tuotannolla täytyy olla näkyvissä myynnin pipeline.
Yrityksen toiminnan systemaattinen, kokonaisvaltainen ja jatkuva arviointi on ainoa tie menestykseen. Myynnin mittaaminen ja myös asiakkaiden tyytyväisyyttä. Asiakkaat ratkaisevat yrityksen kasvun ja kannattavuuden.
Työnjako, roolitus ja tuotteistus toimivaksi osaksi liiketoimintaa.
Personal Power – ohjelmassa koneisto ohjataan toimimaan parhaalla mahdollisella tavalla, jotta päästään yhteiseen tavoitteeseen samalla huomioiden yksilöiden henkilökohtaiset tarpeet ja tavoitteet.
Työyhteisön hyvinvointi mittaa ryhmän toimintakykyä ja tuottavuutta.
Hyvä työtyytyväisyys näkyy hymynä ihmisten kasvoilla ja sen myös asiakkaat huomaavat –tutkitusti positiivisuus tarttuu ja iloiselta myyjältä ostetaan useammin!
Tuotteistus toimivaksi osaksi liiketoimintaa.
Toteutus:
Kahdentoista viikon ohjelmassa lähdetään työstämään yrityksen, tiimin ja jokaisen työntekijän henkilökohtaisia tavoitteita. Johdon kanssa määritellään yrityksen tavoitteet, joiden pitää olla selkeitä, yhteisesti hyväksyttyjä, realistisia ja ennen kaikkea mitattavissa olevia.
Ohjelma koostuu starttipäivästä, viidestä tapaamisesta johtajan kanssa sekä kolmesta henkilökohtaisesta tapaamisesta jokaisen tiimin jäsenen kanssa. Ohjelma päättyy kick-off-päivään, jossa jokainen jäsen esittelee uuden toimintamallinsa. Prosessi aloitetaan ilmaisella kartoituskäynnillä, missä käydään läpi yrityksen tarpeet ja tavoitteet.
Mallinnettu myyntiprosessi on tärkeä edellytys yrityksen kannattavalle kasvulle. Myynnillä täytyy myös olla tiedossa tuotannon kapasiteetti ja tuotannolla täytyy olla näkyvissä myynnin pipeline. Huippuunsa viritetty myyntiprosessi kasvattaa myynnin tuloksellisuutta. Kun myynnin vahvuudet ja pullonkaulat tehdään näkyväksi, voidaan resursseja ohjata oikeisiin, tavoitteiden mukaisiin kohteisiin. Edellytys on että kaikki myyntiprosessin vaiheet ovat koko organisaation hallussa:
Toteutus:
Kymmenen viikon ohjelmassa lähdetään työstämään yrityksen, tiimin ja jokaisen työntekijän henkilökohtaisia myyntitavoitteita. Johdon kanssa määritellään yrityksen myyntitavoitteet, joiden pitää olla selkeitä, yhteisesti hyväksyttyjä, realistisia ja ennen kaikkea mitattavissa olevia.
Myynti on edelleen matematiikkaa – miten mitataan ja seurataan tuloksia, se on liiketoiminnan johtamista.
Ohjelma koostuu starttipäivästä missä luodaan yhteiset tavoitteet sekä neljästä henkilökohtaisesta tapaamisesta jokaisen tiimin jäsenen kanssa. Ohjelma päättyy kick-off-päivään, jossa jokainen jäsen esittelee uuden toimintamallinsa. Prosessi aloitetaan ilmaisella kartoituskäynnillä, missä käydään läpi yrityksen tarpeet ja tavoitteet.
Mallinnettu myyntiprosessi on tärkeä edellytys yrityksen kannattavalle kasvulle. Myynnillä täytyy myös olla tiedossa tuotannon kapasiteetti ja tuotannolla täytyy olla näkyvissä myynnin pipeline. Huippuunsa viritetty myyntiprosessi kasvattaa myynnin tuloksellisuutta. Kun myynnin vahvuudet ja pullonkaulat tehdään näkyväksi, voidaan resursseja ohjata oikeisiin, tavoitteiden mukaisiin kohteisiin. Edellytys on että kaikki myyntiprosessin vaiheet ovat koko organisaation hallussa:
Toteutus:
Kymmenen viikon ohjelmassa lähdetään työstämään yrityksen, tiimin ja jokaisen työntekijän henkilökohtaisia myyntitavoitteita. Johdon kanssa määritellään yrityksen myyntitavoitteet, joiden pitää olla selkeitä, yhteisesti hyväksyttyjä, realistisia ja ennen kaikkea mitattavissa olevia.
Myynti on edelleen matematiikkaa – miten mitataan ja seurataan tuloksia, se on liiketoiminnan johtamista.
Ohjelma koostuu starttipäivästä missä luodaan yhteiset tavoitteet sekä neljästä henkilökohtaisesta tapaamisesta jokaisen tiimin jäsenen kanssa. Ohjelma päättyy kick-off-päivään, jossa jokainen jäsen esittelee uuden toimintamallinsa. Prosessi aloitetaan ilmaisella kartoituskäynnillä, missä käydään läpi yrityksen tarpeet ja tavoitteet.
Asiakastyytyväisyys on tärkeä tekijä kaikessa liiketoiminnassa. Ilman tyytyväistä asiakasta ei liiketoiminnalla ole jatkuvuutta, sillä vain tyytyväinen asiakas asioi toistekin yrityksessä ja ostaa lisää sen palveluja. Asiakastyytyväisyys on myös yrityksen imagoon vaikuttava tekijä, sillä asiakas kertoo saamastaan palvelusta eteenpäin lähipiirilleen ja yhteistyökumppaneilleen.
Toteutus:
Kuuden viikon ohjelmassa kehitetään yrityksen, tiimin ja jokaisen työntekijän henkilökohtaisia panosta asiakastyytyväisyyteen ja työyhteisöön. Johdon kanssa määritellään yrityksen asiakastyytyväisyyden raamit ja mittarit.
Ohjelma koostuu starttipäivästä missä luodaan yhteiset tavoitteet ja kolmesta henkilökohtaisesta tapaamisesta jokaisen tiimin jäsenen kanssa. Ohjelma päättyy kick-off-iltapäivään, jossa jokainen jäsen esittelee uuden toimintamallinsa. Aloitetaan prosessi ilmaisella kartoituskäynnillä, missä käydään läpi yrityksen tarpeet ja tavoitteet.